U zocht: Connexxion
Hulp nodig met het vinden van Connexxion?
Bel 1808 [Honderd cpm ook na doorschakelen dienst Telemedia]
Hulp nodig met het vinden van Connexxion?
Bel 1808 [Honderd cpm ook na doorschakelen dienst Telemedia]
Beoordeling:
Bellen met 1808 kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Telemedia
1808 is een nummerinformatiedienst en de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met een klantenservice of instelling. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar telefoonnummers of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder. 1840 is niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers. Telemedia , Koninginneweg 11 1217KP Hilversum.
Bent u op zoek naar het telefoonnummer van Connexxion klantenservice? Het telefoonnummer kunt u hierboven vinden. U kunt zowel via de telefoon als email contact opnemen met de klantenservice van Connexxion. Voor nadere instructies zie het ‘Keuzemenu Connexxion klantenservice’.
De Connexxion klantenservice kunt u bereiken via: 0900 – 266 63 99.
Hier kunt u terecht voor al uw vragen over dienstregelingen, bus tijden, abonnementen en kaarten.
Via het e-mailformulier klachten melden
Klachten kunt u ook melden via het e-mailformulier. Hierbij is het van belang dat u uw naam en email adres in vult. Verder is het van belang dat u naast de plaats, datum en tijdstip van het voorval, ook het busnummer, de rijrichting het lijnnummer kunt opgeven.
Alle klachten worden door de klantenservice van Connexxion geregistreerd en in behandeling genomen.
Indien u geen reactie van Connexxion op uw klacht wilt, geeft u dit aan door ‘nee’ te kiezen bij ‘antwoord gewenst’.
Alles voor de reiziger doormiddel van een goede Connexxion klantenservice
Wij zijn een van de grootste openbaar vervoer organisaties van Nederland. Dagelijks vervoeren wij honderdduizenden mensen. Hierbij willen wij reizen zo prettig mogelijk maken voor mensen, het milieu en de samenleving als geheel. Het motto van Connexxion is dan ook ‘alles voor de reiziger’. Een van de belangrijkste aspecten van een goede service voor de reizigers is bij ons weten een uitstekende Connexxion klantenservice. Wij willen dat mensen niet opzien tegen het opbellen van ons Connexxion telefoonnummer, maar dat ze juist te rade willen gaan bij de Connexxion klantenservice.
Verdeling van de Connexxion klantenservice
Wij zijn niet gestopt bij het opzetten van een Connexxion telefoonnummer, we hebben namelijk een veel uitgebreidere Connexxion klantenservice. Bij ons kan je namelijk niet alleen de Connexxion klantenservice bellen, maar je kan ook online vragen stellen op onze website, naar een service punt gaan, een brief sturen of een email sturen. Als u een vraag heeft kunt u dus de Connexxion klantenservice bereiken door:
Ondanks de vele mogelijkheden van onze Connexxion klantenservice hebben wij gemerkt dat de mensen toch het liefst het Connexxion telefoonnummer bellen. Het is natuurlijk het prettigst als je meteen antwoord op je vraag krijgt. Daarom hebben wij ons ingezet om het zo gemakkelijk mogelijk te maken voor de klanten die met vragen ons Connexxion telefoonnummer draaien. Onze werknemers zijn stuk voor stuk goed opgeleid en daardoor ervaren en professioneel. Daarnaast vragen wij slechts een klein bedrag om voor ons de kosten te dekken. Ook kunt u ons vragen stellen in het Engels.
Hulp nodig met het vinden van Connexxion?
Bel 1808 [Honderd cpm ook na doorschakelen dienst Telemedia]