U zocht: PostNL
Hulp nodig met het vinden van PostNL?
Bel 1808 [Honderd cpm ook na doorschakelen dienst Telemedia]
Hulp nodig met het vinden van PostNL?
Bel 1808 [Honderd cpm ook na doorschakelen dienst Telemedia]
Beoordeling:
Bellen met 1808 kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Telemedia
1808 is een nummerinformatiedienst en de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met een klantenservice of instelling. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar telefoonnummers of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder. 1840 is niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers. Telemedia , Koninginneweg 11 1217KP Hilversum.
Indien u met PostNL contact wilt opnemen, dan kunt u het PostNL telefoonnummer hierboven vinden. PostNL klantenservice maakt gebruik van een keuzemenu. Als u contact opneemt dan krijgt u de keuze uit drie hoofdmenu’s. Verdere instructies kunt u vinden onder ‘Keuzemenu PostNL contact’.
Belt u met PostNL, dan hoort u de volgende boodschap:
‘Welkom bij Post.nl. U heeft nu 3 keuzes’
(De complete toetscombinatie staat weergegeven tussen haakjes)
Druk op toets O: Indien u vragen heeft over de Decemberzegels ( alleen bereikbaar in de december maanden)
Druk op toets 1: Indien u vragen heeft over het gebruik van Decemberzegels van voorgaande jaren (0+1)
Druk op toets 2: Indien u vragen heeft over het tarief van de Decemberzegels (0+2)
Druk op toets 3: Indien u vragen heeft over het gebruik van de Decemberzegel voor buitenlandse post (0+3)
Druk op toets 4: Indien u vragen heeft over het bestellen van Decemberzegels (0+4)
Druk op toets 5: Voor alle overige vragen met betrekking tot Decemberzegels (0+5)
Druk op toets 1:Indien u vragen heeft over het verzenden en ontvangen van pakketten of aangetekende zendingen
Druk op toets 1: Indien u vragen heeft over de status van een pakket of aangetekende zending(1+1)
Voor vragen over de status van uw zending verwijzen we u naar: www.mijnpakket.nl. Mocht u hier uw antwoord niet kunnen vinden m.b.t. de status van uw zending of heeft u geen toegang tot internet kunt u bellen met: 0900 0570 De kosten voor het bellen met dit nummer bedragen € 0,45 cent per minuut.
Druk op toets 2: Indien u een klacht heeft of voor overige vragen (1+2)
Druk op toets 2: Indien u meer infromatie wilt over brieven en folders
Druk op toets 1: voor informatie over rouwbrieven. (2+1)
Het is mogelijk dat u gevraagd wordt of u mee wilt werken aan een klant tevredenheidsonderzoek, voordat u iemand aan de lijn krijgt. Indien u niet wilt meewerken, toets dan een 2 in. Wilt u wel meewerken, toets dan een 1 in.
Druk op toets 2: voor overige vragen over brieven en folders (2+2)
Druk op toets 3: Indien u vragen heeft over de verhuis-bewaar-of doorzendservice
Indien u een verhuis- bewaar of doorzendservice wilt aanvragen ga dan www.postnl.nl. Voor andere vragen hierover, blijft u dan aan de lijn.
Druk op toets 9: For English
Met Post NL contact opnemen via het Post NL klantenservice telefoonnummer
Post NL is een Nederlands postbedrijf dat ontstaan is na de opsplitsing van TNT in Post NL en TNT Express. Het bedrijf is door de overheid aangewezen om de universele postdienst uit te voeren. Dit houdt onder andere het vijf dagen per week bezorgen van post en het legen van brievenbussen. De verzender van post staat hoog in het vaandel, en daarom is het op verschillende manieren mogelijk om met Post NL contact op te nemen, onder andere door middel van het Post NL klantenservice telefoonnummer.
Het Post NL klantenservice telefoonnummer
Het is op verschillende manieren mogelijk om met Post NL contact op te nemen. De gemakkelijkste manier is door te bellen naar het Post NL klantenservice telefoonnummer. Het Post NL klantenservice telefoonnummer is 0900 0990. Je kunt naar het Post NL klantenservice telefoonnummer bellen op maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 en 20:00 uur en op zaterdag tussen 09:00 en 16:00 uur. Dit Post NL klantenservice telefoonnummer is speciaal voor consumenten: er is ook een Post NL klantenservice telefoonnummer speciaal voor webshops. Dit nummer is te vinden op de website, samen met de andere manieren om met Post NL contact op te nemen.
Andere manieren om met Post NL contact op te nemen
Naast het Post NL klantenservice telefoonnummer zijn er ook andere contactmogelijkheden. Als je antwoord wilt op een vraag of hulp bij de oplossing van een probleem, kun je met Post NL contact opnemen via de website. Je vindt hier een contactformulier dat je kunt invullen en ook kun je via Twitter met Post NL contact opnemen, waar je vraag binnen 60 minuten beantwoord wordt. Daarnaast is het mogelijk om met Post NL in contact te komen door het schrijven van een brief. Als je niet direct met Post NL contact wilt opnemen, kun je ook eerst bij de informatie op de website kijken. Veel gestelde vragen worden hier beantwoord, zodat je niet in iedere situatie direct met Post NL contact hoeft te zoeken.
Hulp nodig met het vinden van PostNL?
Bel 1808 [Honderd cpm ook na doorschakelen dienst Telemedia]